Ris & Ros – v26 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går till vardagsrasism, jag är så j@vla less på alla dessa gliringar människor i min närhet slänger sig med.

Veckans Ros

ஐ Veckans första ros ger jag till min arbetsgivare! Ytterligare en ros delar jag ut till maken för den fina nya skrivdatorn som vi skaffat till mig. Maken får även en till ros för att han har börjat korrekturläsa Blossom Falls 3 och till den extremt bra skrivlusten jag har haft i veckan. Japhs jag har påbörjat nästa Blossom Falls manus, och hittills har jag skrivit 10 kapitel.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

