Månadens filmstjärnor – Juli.

Bild lånad från itsgirlsdontcry.com

Zooey Deschanel är en komisk skådespelerska som jag gillar. Hon spelar t.ex karaktären Summer i 500 days of Summer och hon gör en av rösterna i filmen Surf’s up och spelar Kit i Hemma bäst men hon har varit med i väldigt många andra filmer och tvserier. Just nu är hon dock aktuell med sin egna tvserie New Girl som även visas här i Sverige.

Bilden lånad från Collider.com

Behöver jag ens skriva varför han är månadens filmstjärna? För seriöst vem gillar inte Johnny Depp liksom? Han är fenomenal helt enkelt och jag vet inte om jag behöver rabbla alla filmer jag gillar av honom men några är ju Sleepy Hollow, Gilbert Grape, Benny & Joon, Edward Scissorhands, Cry-Baby, The Imaginarium of Doctor Parnassus. men tyvärr har han även några lågvattensmärken i sin karriär som tex Alice in wonderland för nej det är inte alls hans bästa roll i en Tim Burton rulle.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

