Nu hittar man till vår toa.

Mitt senaste pysselprojekt är inspirerat av en annan pysslare som är medlem i samma Facebookgrupp som mig. Denna hade gjort jättefina toalettskyltar/bokstäver. Och detta inspirerade mig till att göra ett par egna bokstäver.

Jag använde mig at lite omslagspapper av olika slag, sidenband samt en bit kartong och art attack lim.

Okej, först kanske jag ska förklara hur jag gjorde. Jag ritade helt enkelt bokstäverna på kartongen och klippte sedan ut dem. Sedan blandade jag ihop Art attack lim, vi kollar på pysselprogrammet på Disney Jr kanalen och Art attack lim är vanligt trälim utblandat med vatten. Busenkelt alltså. Hursomhelst sedan slog jag in T:t i ett omslagspapper vilket jag fäste med limmet. O:et lindade jag in i två olika färger av sidenband och sist slog jag in A:et på samma sätt som jag gjorde med första bokstaven. Fäste sedan bokstäverna på toalettdörren med dubbelhäftande tejp och detta blev slutresultatet.

Vad pysslade du ihop senast?

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

