Min hjärna just nu….

Så här ser mina tankar ut just nu!

Jag menar egentligen inte att det är något fel med att karaktären Dexter vägrar lämna mitt huvud för det är bara ett bevis på hur j@kla duktig Sarah Dessen är på att skriva. Det jag antyder är ju att om en annan författare kan få mig att hänge mina tankar till en av deras karaktärer istället för att fokusera på mitt eget skrivande så är denne verkligen skicklig.

Så ännu en gång tipsar jag dig, låt dig svepas med i Sarah Dessens bok Blunda och hoppa för du kommer verkligen att tycka om det!

Finns det någon karaktär som verkligen har bitit sig fast i dina tankar?

overandout

 

 

Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Ingen jag kan komma på nu.

  2. ”Tomtan” fast jag ska aldrig skriva nån bok om henne😀 Men hon är lite speciell. 1,05 m men en fläta som går ända ner till marken, slängkappa och på höger axel sitter hennes ständigt följeslagare fladdermusen😀

  3. Tomtan: Det lät som en riktigt bra karaktär.😀

Tack för att du skriver en kommentar.

