Ris och Ros – v28 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris ger jag till mig själv för att jag är så slarvig med att genomföra veckans vlogg projektet. Jag måste bättra mig helt klart!

Veckans Ros

ஐ Veckans första och största ros ger jag till maken som lyckats få 100 prenumeranter på sin youtubekanal. Sedan vill jag ge Sarah Dessen en enorm bukett med rosor eftersom hon lyckades få mig helt kollrig med sin bok Blunda och hoppa. Fler rosor ger jag till svägerskan och hennes karl som bjöd på middag i fredags. Dessutom vill jag ge lite rosenblad till min kompis A som friade till sin flickvän i veckan, grattis!! Ni är verkligen söta!

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. En rätt bra vecka mao!

Tack för att du skriver en kommentar.

