Semester.

Nu har jag tagit semester i tre veckor. Fast egentligen blir det bara en vecka semester och två veckor inskolning på förskolan. Men i alla fall. Det känns skönt eftersom jag har så mycket skrividéer som jag vill få tid till och tyvärr har det inte riktigt funnits tid till varken det eller till bloggen den senaste tiden.

Bild lånad från Victoria M

Men nu ska det bli andra bullar eftersom jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt som vanligt. Fast lite semester aktiviteter ska vi försöka oss på. Kanske går vi till stranden och vi ska försöka åka och hälsa på farmor på landet och träffa farfar.

Vad brukar ni göra på er semester?

overandout

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

