Ris & Ros – v31 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går till mig själv för att jag inte filmat veckans vlogg. Fy skäms på mig men jag skyller på semestertider.

Veckans Ros

ஐ Veckans första ros går till makens mormor som fyller 90 bast imorgon och som hade sitt kalas idag. En till ros ger jag till maken och Pyret som gav mig extra skrivtimmar i onsdags, det minst sagt en lustfylld scen! Och sedan får maken ytterligare en gigantisk långstammad ros för att han förgyller mitt liv på alla sätt och vis. ❤

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Härligt med extra skrivtimmar!

Tack för att du skriver en kommentar.

