Caia Koopman.

Jag vet att det kanske är mycket upprepningar i temat av inlägg som dyker upp på bloggen just nu men jag kan inte hjälpa att jag i min eviga jakt på inspiration återkommer jag till fantasirika konstnärer som ger mig en puff i rätt riktning för att få igång min egen fantasi.

Den här gången vill jag presentera konstnären Caia Koopman som jag hittat. Hon lever i Kalifornien där hon framställer dessa magnifika bilder. Jag blir verkligen impad av människor som kan teckna och måla på detta sätt. Kanske för att jag själv på min höjd gör streckgubbar.

Detta är några av de bilder som jag fallit för! Fler bilder kan man ta del av på hennes officiella hemsida eller på Tumblr  eller varför inte gå in och gilla hennes Facebooksida, för det gör nämligen jag!

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

