Crystal Wall Lancaster.

Jag måste bara visa dig några väldigt fantasirika bilder skapade av den kanadensiska konstnärinnan Crystal Wall Lancaster. Hon har på ett magiskt sätt skapat dessa enligt min smak snygga bilder som kittlar mina sinnen till det kreativa. Det jag gillar är att hon vågar vara färgstark i sina konstverk.

CWL2

Bilden under Crystals namn i detta kollage får mig att tänka på min vän Maria. Detta är för mig väldigt lekfullt och det är ju något som går hem hos mig när det kommer till min smak av konst.

CWL3

Dessutom känner jag att Crystal har ett element av sagomagi över det hon gör och det är ju aldrig fel.

CWL1

Jag hoppas ju naturligtvis att du också ser någon bild som du gillar av Crystal Wall Lancaster och vill du veta mer om henne och hennes konst så tycker jag definitivt att du bör besöka hennes hem online.

Känner du till någon konstnär som du skulle vilja tipsa mig om var inte blyg för att lämna en kommentar så ska jag ta mig en titt.

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

