Nu kan vi ha kak-kalas.

Förra helgen var vi på ett av ÖoB varuhusen här i stan och där hittade jag ett jättefint kakfat men när jag kom hem för att sätta ihop det så insåg jag rätt snabbt att det fattades en del, nämligen själva pinnen. Så i veckan fick vi lov att åka tillbaka och byta till ett kakfat där alla delar fanns med.

Så här ser fatet ut. Jag älskar det rosa och lila faten. Jag älskar ju färg så detta är ju verkligen något som fallit mig i smaken. Och dessutom kostade det under femtiolappen. Så ja, man kan ju lugnt säga att jag är sjukt nöjd med mitt fynd. Och eftersom maken snart fyller 30 år så kommer detta väl till pass.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Den var hur snygg som helst =)

Tack för att du skriver en kommentar.

