Strax är det dags igen…

…att ge bort en bok! Den 14 september är det den officiella Ge Bort En Bok Dagen som är ett event som dragits igång av Maria Tomsby på Facebook. Jag var med förra året och året innan det. Jag tycker att det är roligt att detta har blivit ett etablerat event som väldigt många väljer att delta i. Om du också är intresserad så gå in HÄR för att delta.

Bild lånad av Malininredare

Förutom att man gör en eller varför inte flera medmänniskor glada så är det ett ypperligt sätt att faktiskt göra sig av med dubbletter man kanske råkar ha, jag vet att jag har flera eftersom jag först hittat böcker på pocket och sedan på bundet när jag varit på mina loppisrundor. Så dessa kommer att få nya ägare under Ge Bort En Bok Dagen.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

