Ge bort en bok dagen!

Idag har eventet som jag bloggade om tidigare i veckan gått av stapeln. Och jag har ställt ut två böcker. En av Johanna Lindbäck En liten chock som en av våra grannar snappat åt sig. Så jag känner mig som en god granne som gjort någon glad idag med en bok.

Ställde även ut en pocket av I taket lyser stjärnorna eftersom det varit en av den böcker som jag haft dubbletter av så hoppas jag att någon blir lycklig över det exemplaret jag ställt ut i och med detta event.

Och inte bara det att jag tycker att det är fantastiskt roligt att göra mina medmänniskor glada så är detta även i linje med årets nyårslöfte om att vara 10% snällare och The Secret. Och alla positiva krafter som sammanstrålas i en och samma handling kan ju aldrig bli fel.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. 10% snällare, vilken rolig grej! 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

