Ris & Ros – v37 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris ger jag till olika personliga bekymmer.

Veckans Ros

ஐ Veckans första ros ger jag till Pyret som har lärt sig att klappa händer. Ytterligare en ros vill jag skänka till alla deltagarna av Ge-bort-en-bok-dagen, och till de två som hittade de böcker som jag ställde ut, det är kul att göra sina medmänniskor glada. Plus att mitt Buzzador paket med Ciilit Bang testprodukter kommit och det förtjänar ju en ros.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. HAr aldrig varit på bokbytardagen men mina utlästa böcker brukar (efter att ha vandrat släkten runt) hamna hos Frälsningsarmén eller på Kupan. Då kan de få tjäna lite och nån kan få läsa en bra bok billigt!

  2. Tomtan: Ja, att skänka böcker till välgörenhetsorganisationer för att sälja vidare i sina secondhandbutiker tycker jag också är väldigt bra. Just Ge-bort-en-bok-dagen är bara en rolig grej som man kan göra med en eller ett par böcker för att göra någon glad😀

Tack för att du skriver en kommentar.

