Cillit Bang test för Buzzador.

Som du redan kanske vet så är jag Buzzador vilket betyder att jag får produkttesta olika saker ibland. Den här gången blev jag utvald till att få vara med i kampanjen för Buzzadors produkttest när det kommer till rengöringsprodukten Cillit Bang kalk och smuts.

Så jag väntade ett par dagar så att vårt handfat i badrummet skulle bli riktigt j@vla äckligt så att jag skulle kunna göra rättvisa till detta produkttest som jag blivit ombedd att utföra.

Företestet

Som syns på bilden så har det blivit riktigt äckligt med kalkavlagringar kring kranen. Uppsala är som sagt känt för sitt kalkrika vatten så detta är ett mycket vanligt problem för oss. Hur som helst valde jag att spreja ena sidan av handfatet med Cillit Bang Kalk och Smuts och andra halvan med det rengöringsmedlet som jag i vanliga fall använt mig av.

Resultatet blev faktiskt riktigt slående.

Eftertestet

Förutom att kalkavlagringarna kring kranen, på den sidan som jag använde Cillit Bang försvann med ett par drag av microduken så doftade även produkten riktigt fräscht och gott. Dessutom löddrade den bra, inte för att just den egenskapen har så mycket med rengöringsförmågan att göra men det gör det lättare att arbeta med medlet.

På sidan där jag använde det andra rengöringsmedlet försvann kanske 85 % av smutsen och kalkavlagringen bort och då fick jag ändå använda mig av en diskborste.

Så vad är då kontentan av mitt produkttest för Ciilit Bang Kalk och smuts, jo, att det är en bra produkt och den håller vad den utlovar.

Jag fick även en extra produkt av Cillit Bang nämligen en flaska med Fett och smuts. Och den har jag flitigt använt på Pyrets barnstol efter middagarna den senaste tiden. Jag har alltid haft problem med att vårt andra köksrengöringsmedel lämnat efter sig en tunn hinna av fett på plaststolen men med Cillit Bang Fett och smuts så har hinnan försvunnit och jag är så glad över det då det äntligen känns som att jag får rent stolen efter alla kladdiga måltider.

Vill du också bli en

Buzzador klicka HÄR

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

