In time.

Vi har kollat på filmen In time med Justin Timberlake i huvudrollen och Amanda Seyfried. Filmen handlar om kampen mot klockan och hur det är att veta att man ska dö när ens sista sekund är kommen. Förutom Timberlake och Seyfied så ses även Cillian Murphy (han som spelar Scarecrow i Nolans Batman svit.) samt Johnny Galecki (från Big bang theroy) med i filmen. Det hela är verkligen actionfyllt och jag måste säga att jag gillade den här filmen, det kändes lite Bonny and Clyde över det hela även om historien i sig var så säregen om man ska bryta ner synopsiset i små delar men det ska man ju inte eftersom jag anser att man ska se film för att man vill underhållas och det gör verkligen den här filmen.

Så mitt tips är alltså att kolla på den här filmen.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Den är bra, bättre än jag trodde att den skulle vara.

Tack för att du skriver en kommentar.

