Min fina bröllopspresent.

För flera år sedan såg jag sådana här religiösa armband på Lindex eller KappAhl tror jag. Och jag blev kär i dem men när jag var ute på stan så hittade jag inte ett enda armband till min förfasan.

Idag på vår bröllopsdag kommer maken hem med två fina smyckes askar och i dem låg precis sådana armband som jag suktat efter i så många år.

aRMBAND

Massor av pussar och kramar till min fantastiska make som hittade dessa till mig.

overandout

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Grattis! ❤ Och visst är det härligt när våra män verkligen lyssnar på vad man verkligen önskar sig. 😉

    SV: Tack! ❤ Och det tycker jag verkligen att du skall göra. =)

    Kram
    Sanna

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.