Lampskärm från TGR.

Vi har fått en ny butik här i Uppsala som heter TGR. Och jag är helt förälskad inte bara det att de har superbra priser de har även ett schysst utbud av grejer som är både humoristiska, praktiska och rent av färgglatt coola.

Vi har haft ett ganska stor lampskärm hängandes i vår hall sedan vi flyttade in här och den lampan slog man alltid i och dessutom drog den till sig damm.  Sorry för den dåliga bilden men detta är alltså lampan jag syftar på.

gamla lampan

Den har nu fått ge plats åt en lampskärm som jag hittade på butiken TGR och jag är supernöjd! Inte bara att den är neonaktigt rosa den är dessutom skitsnygg i vår hall och sprider ett mysigt sken omkring sig.

halllampa

Jag gillar att den känns som att den är virkad fast den egentligen inte är det. Och dessutom kostade denna skönhet inte mer än 40 pix. Så det är ett rejält fynd måste jag ju säga.

Om man nu inte har en TGR butik där man bor kan man ju alltid besöka deras webbsida och ta del av alla snygga saker.

overandout

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Cool lampa!🙂

  2. Åh vad avis jag blir nu..vill också komma till TGR någon gång!😀

  3. Sanna: Det är verkligen en fyndig butik.😀

Tack för att du skriver en kommentar.

