Ana Bagayan.

Jag är alltid på jakt efter nya konstnärer att förundras av och i dagarna fick jag tips via Facebooks rekommendationer att kolla upp en konstnär som heter Ana Bagayan, vilket jag gjorde och jag gillade det jag såg skarpt måste jag säga. Bilderna har jag lånat från hennes officiella facebooksida.

Som du kanske redan har märkt av liknande inlägg som jag publicerat gillar jag en visst typ av makaber konst.

AnaBagayan1

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag gillar verkligen bilderna!

  2. Underbara bilder! ❤

Tack för att du skriver en kommentar.

