Glenn Arthur.

Har fått nys om en till konstnär vid namn Glenn Arthur via Facebook. Och hans specialitet verkar vara gråtande kvinnoporträtt. Och jag gillar verkligen det här, annars skulle inte denna konstnär från Orange County i Kalifornien få ett eget blogginlägg.

GLENNARTHUR1

Men de bilder jag verkligen fastnade för var de han gjort med inspiration från de klassiska sagornas värld. Dessa blev jag helt såld på måste jag erkänna.

gLENNARTHUR2

Vill du ta reda på mer om Glenn Arthur och hans konstnärskap så kan du gilla hans Facebook eller besöka hans hemsida.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag gillar att de är tatuerade! Snyggt!🙂

  2. Anna: Ja visst ger det en extra dimension till konsten😀

Tack för att du skriver en kommentar.

