Thor.

Nu har vi äntligen sett på Marvels superhjälte Thor. Och ja, den var ju mycket bättre än Man of Steel måste jag säga. Det jag gillar med filmen är naturligtvis historien. Det jag har invändningar emot var de fyra karaktärerna som var Thors kompisar, de var bara för löjliga vilket i och för sig manusförfattarna själva driver med och det är ju bra för hade de varit helt allvarliga angående dessa så hade det varit skämmigt.

Sen skadar det ju faktiskt inte att Chris Hemsworth är bildligt skön att se på. Dessutom tyckte jag att det var kul att vår svenske skådespelare Stellan Skarsgård hade en så stor roll i denna rulle. Det var bra Marvel action som vanligt och jag blev inte besviken på den här filmen, så som jag blev när vi såg på Captain America – The first Avenger. Hursomhelst så hoppas jag att du bör se den här om du som jag gillar serietidningsaction.

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

