Låt mig presentera Knåddz.

Om det nu skulle vara någon som har missat att vi väntar tillökning i familjen så presenterar jag nu första bilderna på Knåddz.

För idag har vi varit på Ultraljud och fått se hur det lilla hjärtat tickar och det var en härlig känsla. Enligt barnmorskan blev vårt beräknade förlossningsdatum framflyttat till den 16 april istället för mensuträknade förlossningsdatum som var satt till den 3 april. Så det var ett hopp igen. Inte lika stort som med Pyret men jag känner ändå inte att det kan stämma. Knåddz är precis som sin storebror var i magen liten till växten. Och eftersom jag vet när vi hade sex (tacka teknikens appar för detta) och när jag hade ÄL så skulle det betyda att vi blev med barn efter att jag börjat känna gravidsymptom och typ plussat på stickan. Så nja, det heliga ultraljudet ger jag inte så mycket för och ställer ändå in mig på den 3 april som förlossningsdatum. Men det som är bra med allt detta är att vi kommer att få gå på ytterligare ett ultraljud senare den här månaden.

kNÅDDZULTRALJUD1

På den övre bilden är det en närbild på profilen, just som Knåddz sväljer lite fostervatten. På den undre bilden syns ena benet och foten jättetydligt. I övrigt såg allt bra ut. Moderkakan satt fint och det var bra med badbassäng för Knåddz att leva rövare i.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Oj vilket jättehopp de gjorde. Oss ändrade de bara 2 dagar. Ja det känns ju ganska otroligt. Sikta ni in er på den tredje. Det lär ju bli kring den tiden. 🙂 som jag skrev förr. Vilka fina tydliga bilder ❤ så glad för er!

  2. Grattis!!!!!

Tack för att du skriver en kommentar.

