Erica Calardo.

Jag gillar den här konstnärinnan då det är något med hennes porträtt som gör mig fängslad. Jag tror att det är ögonen som tilltalar mig.

eRICA cALARDO

Även denna tjej har jag fått nys om via Facebook. Hon är baserad i Bolonga Italien och hon influeras av de italienska mästarna inom konst. Hon arbetar med både vattenfärg, oljebaserat samt vanliga teckningspennor. Hennes alster har ställts ut både i Italien samt i andra länder så som U.S.A. och Australien. Besök gärna hennes hemsida samt hennes facebooksida.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. HAr en liten award till dej!

Tack för att du skriver en kommentar.

