Ris & Ros – v45 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris ger jag till regnoväder, jag må gilla hösten men slaskväder är jag inte så förtjust i.

Veckans Ros

ஐ Veckans första och största ros ger jag till Knåddz som vi äntligen fått se på bild! Ger även en stor ros till min pappa och till min make som båda två får fira farsdag idag. Plus att jag ger en till ros till graviditeten eftersom jag nu har gått 20 veckor och det bara är 20 veckor kvar.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

