En dag i barnens tecken.

Min dag började som vanligt vid 05:15 med frulle framför datorn innan jag går ut till bussen och åker till jobbet. Efter arbetet mötte jag upp maken vid Ackis för ytterligare en ultraljudsundersökning av Knåddz. Denna gång ville UL teknikern flytta fram det beräknade datumet till den 13 april från den 16 april vilket var det datum vi fick för två veckor sedan när vi var på första ultraljudsundersökningen. Men vi står fast vid att det blir den 3 april som sista mensdatumet bevisar. Knåddz är bara liten där inne i magen.

Efter avslutad undersökning blev det en snabb runda inne på Myrorna där två julklappar införskaffades och sedan en lunch på Donken innan maken drog vidare på ett möte och jag åkte hem för att hämta Pyret från dagis. Efter hämtning gick vi och handlade i centrum. Köpte en ny vintermössa till Pyret då det börjar bli riktigt kallt här nu. Hämtade även ut en Newbie body från KappAhl som var en gåva i ett av gravidpaketen som kommit hem till Knåddz.

Sedan drog vi hem för mellis och för att välja ut vilka foton vi vill köpa från Kungsfoto som var företaget som skötte fotograferingen på förskolan. Vi blev riktigt nöjda med våra val och hoppas naturligtvis att bilderna hinner komma innan jul. Sedan blev det tacomiddag och kvälls bad. Lite slö surfing för mig och snart ska jag krypa ner i sängen.

Det har med andra ord varit fullt upp idag.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Bara jul har passerat så är de ju april😀

Tack för att du skriver en kommentar.

