Julkalender 2013.

Jag har som du kanske vet om haft julkalender på bloggen förr om åren. I år provar jag något annorlunda då jag ska delta i en bloggstraffets julkalender hos Sofie som är en bokbloggare som jag följer via Bloglovin’.

start

Inlägget till kalendern kommer att vara förinställt och dyker upp kl. 10:00.

För att se vilka andra som deltar i kalender stafetten kan du se i listan nedan med tillhörande länkar till de olika bloggarna.

Jag tror att detta kommer att bli en rolig julkalender att följa på nätet om man som jag gillar böcker och läsning överlag. Personligen hoppas jag på många nya boktips inför det kommande året då det känns som jag läst allt som mitt bibliotek har att erbjuda men kanske finns det en och annan gömd pärla som någon annan vill tipsa om.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

