Nya tankar för bloggen under 2014.

Jag har suttit och funderat en del på hur jag ska utveckla och omveckla bloggen inför nästa år. Och först och främst kommer jag att sluta med kommentarstopplistan, vilket jag har nämnt. Jag känner att jag vill komma vidare.

Veckans vlogg var ett roligt inslag på bloggen men tyvärr rann det ju ut i sanden när jag blev gravid i somras och endast sov vilket ledde till att jag glömde bort att filma. Kanske ska jag försöka mig på något liknande men i mindre skala, vad tror du om månadens vlogg?

Jag kommer dock att behålla ris & ros delen av bloggen då jag tycker att det har varit givande att reflektera över de saker som jag är tacksam över att jag har i mitt liv.

Nästa år är ju val-år så det kan nog kanske tänkas komma ett och annat politiskt riktat inlägg. Och ja, Knåddz kommer ju att födas på ett eller annat sätt under den kommande våren så då kommer det väl några inlägg om vår nyaste familjemedlem. Och jag planerar att släppa tredjedelen av Blossom Falls serien under våren också så, ja det kommer väl några inlägg om den också. Och jag kommer börja året med en 30-dagars bloggutmaning för att kickstarta det nya året.

Men nu vill jag ha dina förslag på vad jag ska skriva om?!

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

