Fläcktest av Vanish.

Jag deltar i en kampanj via  för att testa Vanishprodukter. Så idag när vi hade tvättdag så utförde vi ett fläcktest.

Jag kladdade därför in bordssmör, ketchup och kaffe på testduken som medföljde kampanjen. Och vi tvättade denna tillsammans med våra andra ljusa kläder på 60 grader med tvättmedel och en skopa Vanishpulver som det står på förpackningen att man ska göra. Resultatet ses på bilden nedan.

Både kaffet och ketchupen gör sig påminda på testduken som en aning mörkare områden.

Vad är då mitt utlåtande om Vanish? Ja, pulvret har gett olika resultat men fläckarna har aldrig riktigt försvunnit helt vilket jag hade hoppats på då vi har småbarn och det blir ofta matkladd på tröjor och byxor. Men vi har också fått prova Vanish Oxi Action spray och den funkade mycket bättre på fettfläckar om man skyndade sig att spreja och skölja fläcken som uppstått. Så den är jag riktigt nöjd med faktiskt samt att jag anser att den är lätt och snabb att ta till när man vill få bort fläckar som uppstått hastigt.

Det har verkligen varit givande att vara med i denna kampanj och jag har lärt mig en del om fläckborttagning under kampanjens gång. Är du också nyfiken på hur man blir Buzzador kan du klicka på den lilla ikonen —>

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

