The Wolverine.

I julklapp i år fick jag filmen The Wolverine på blu-ray av maken eftersom jag gillar superhjälte filmer och comic Movies. Så nu på juldagskvällen så har jag tittat på den medan maken snarkat i soffan. Och vad tycker jag då?

Jo, det var en bra film. Den var bättre än den andra Wolverine filmen. Storyn kändes mer sammanhängande när man väl listat ut att filmen ska utspela sig efter X-men Last stand. Jag gillade att den utspelade sig i Japan och jag tycker att det är kul att Logan aka Wolverine är flygrädd. Och hans one-liners är ju fantastiska.

Dessutom tycker jag om att det är Hugh Jackman som spelat karaktären i alla filmer där Wolverine syns till på de senaste åren. Det gör att karaktären känns mer rundad och att den har en djupare historia än bara den filmen som man ser på. Ett stort plus måste jag erkänna att det är.

Har du sett den här filmen och vad tycker du om den i så fall?

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

