En bloggutmaning.

Jag tänkte att jag skulle börja 2014 med en bloggutmaning på 30 dagar men eftersom januari har 31 dagar tar jag första dagen till att presentera denna utmaning. Hursomhelst har jag knåpat ihop den här 30 dagarsutmaningen på egen hand med lite hjälp av Google. Tycker du också att detta verkar som en kul utmaning får du mer än gärna hoppa på den, lämna en kommentar med din adress så att jag kan hitta till din blogg om du väljer att delta.

30dagarutmaning

Jag väljer även att lägga till bilder till alla inläggen då det ger mer djup till blogginläggen tycker jag personligen. Men det är frivilligt hur man gör naturligtvis. Nu kör vi igång tycker jag.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. nathaliesjogren

     /  torsdag, januari 2nd, 2014

    Kul utmaning, jag hänger med. Men jag gör det på min andra blogg, http://www.landalamm.wordpress.com🙂
    /Nathalie

  2. Nathalie: Vad roligt att du hakar på.😀

  1. Bloggutmaning i 30 dagar | Trollkonst i ullskogen

Tack för att du skriver en kommentar.

