Fem sätt att vinna mitt ❤.

De fem sätt som maken vann mitt hjärta på var följande:

* Liknande intressen.

* Humor.

* Gitarrspelande.

* Pussar och kramar.

* Och att gitarrerna aldrig flyttat ut sedan de en gång flyttade in.

Bild lånad här

Fem sätt som mitt hjärta fortsatt vara trollbundet vid min underbara make är (förutom själva vigselbeviset vill säga) :

* Två fantastiska barn, Pyret som blir två år och Knåddz som väntas under årets gång.

* Liknande intressen.

* Pussar och kramar.

* Stöd och förståelse.

* Att han lagar mat och tar disken.

Okej, listan på saker som gör att min make är min själsfrände har förändrats lite men inte så mycket. Han är min allra närmaste vän och med gott hjärta kan jag säga att efter nio år (vilket det blir till midsommar i år) så vill jag inte leva tillsammans med någon annan. Han är en stor del av mitt hjärta och en av de orsaker som får mig att kliva upp på morgonen.

overandout

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

