Korv med tentakler.

Dagens bloggutmaningsinlägg består av att jag ska redovisa vad jag har ätit och då väljer jag att visa dagens middagsmat som serverats här i trädkojan. Nämligen korv med tentakler. Jag har sett detta tips på Facebook vid otaliga tillfällen med det är första gången vi har lagat det.

Korvochspagetti

En maträtt som både är rolig för stora och små medlemar i familjen.

Och det är superenkelt att göra. Lite pilligt att trä in spagettin i korvbitarna. Jag rekommenderar i alla fall den här maträtten.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

