Fem saker jag önskar mig.

I dagens utmaningsinlägg så ska man skriva om fem saker som man önskar sig och jag har komponerat ihop några bilder som förklarar mina önskemål på ett ganska bra sätt.

önskelista

Jag önskar en bra förlossning av Knåddz och jag önskar mig en kopp kaffe eftersom jag inte har kunnat dricka det sedan jag gick in i graviditetsvecka tre, och jag som är kaffetunna i vanliga fall saknar denna dryck något så kopiöst mycket men eftersom Knåddz tycker att jag ska må pyton av det så låter jag bli. Ska fira denna förlossning med blaskigt sjukhus java också. Så fort ungen är ute!

Sedan önskar jag att vi kunde flytta till ett radhus eller ett parhus eftersom vi blir en större familj och vi inte ska behöva trängas i en liten lägenhet. Och sedan önskar jag mig en riktigt cool bokhylla som får folk att tappa hakan. För just nu ser vår bokhylla ut som hej kom och hjälp mig. Jag har tagit de överblivna hyllorna av olika slag och tryckt in böckerna i, i och för sig i färgkordinerade rader men det räcker liksom inte.

Och sist men inte mist så önskar jag att min nästa bok säljer väl. Ja, det kan jag naturligtvis inte ha någon bild på men det är en önskan på min lista.

En annan sak som faktiskt är bra med att redogöra för sina önskemål högt och tydligt är att universum arbetar mot det du vill ha när du sätter konkreta mål och bilder på sina önskningar. Detta sett att se på saker och ting har jag naturligtvis anammat från The Secrets lära.

Vilka fem saker önskar du dig och varför just dessa?

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. nathaliesjogren

     /  onsdag, januari 8th, 2014

    Intressanta önskemål. Hoppas din förlossning blir så som du önskar. Jag önskade lite lika saker som du. Man kan säga jag blev inspirerad av dina önskningar.🙂 http://wp.me/p2NbY6-5W

Tack för att du skriver en kommentar.

