Om jag var ett djur…

….skulle jag vilja vara en katt. I alla fall en katt som blir omhändertagen och älskad av sina ägare. Så som vi älskar Ataris. Då skulle jag verkligen trivas med livet. För en katt är ju en av de ultimata livsnjutarna. Eller i alla fall alla katter som jag haft under mitt liv. De får godis, kelas, leker, sover och har aldrig nöd på mat eller vatten. Jag menar hur skönt är inte det på en skala?

Så det är därför jag väljer att vara en katt om jag skulle vare ett djur, vilket dagens utmaningsinlägg skulle handla om.

overandout

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

