15 minuter med en kändis.

Dagens utmaningsinlägg ska handla om vilken kändis jag skulle vilja spendera 15 minuter tillsammans med och varför. Det kanske inte kommer som någon stor överraskning att jag valt Eddie Vedder till den kändis som jag helst skulle vilja träffa i verkliga livet. Han är ju trots allt min ungdomskändis crush. Och en inspirerande person som jag gärna skulle vilja ha ett samtal med om livet.

Bild lånad från Eddie Vedders officiella Facebooksida

Fast jag tror att ett sådant samtal inte skulle ta endast 15 minuter snarare 15 år, inget mig emot…hehehe… Förutom att Mr Vedder är en fantastisk låtskrivare och sångare så känns han jordnära och äkta på ett sätt som få kändisar idag verkar vara.

Om du fick träffa en kändis i 15 minuter vem skulle du vilja spendera den tiden med och varför?

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Ernst såklart🙂 vi skulle prata massa mysigheter

Tack för att du skriver en kommentar.

