Inspiration i familjen.

Min kusin S är en sådan där person som alltid har inspirerat mig. Han är smart och rolig och framför allt inger han hopp om att allt är möjligt om man verkligen vill något. Och därför ser jag upp till honom, han är helt enkelt en bra förebild. Och en person som jag verkligen tycker om, trots att vi ses på tok för sällan men jag är tacksam över att jag har en sådan inspirationskälla som kusin. Tack för att du finns!

Bild lånad från hans facebook.
overandout
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Vilken fin bild! Låter som en riktig guldperson att ha i släkten🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

