Min senaste dröm.

Bild lånad HÄR

Jag drömmer otroligt mycket just nu och jag tror att det beror på graviditeten. Precis som med Pyret är det mycket hästar som förekommer i mina drömmar av någon anledning. Hur som helst skulle detta inlägg handla om min senaste dröm men eftersom jag inte kommer ihåg min senaste dröm så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Antagligen var det någon form av mardröm för det brukar jag drömma. Och det sägs ju att drömmar är hjärnans sätt att bearbeta saker och ting. Så jag utgår från att det är det hela handlar om.

Jag borde kanske skaffa mig en drömfångare och se om mardrömmarna blir fångade av en sådan. Inte för att jag är vidskeplig så men man vet ju aldrig förens man har provat eller hur? Kanske kan jag göra en egen eftersom jag gillar att pyssla. Men det blir ett senare projekt i så fall.

Vad drömde du om senast du sov?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Eller en drömbok!? Jag drömde något så trist som att min nya dammsugare var sönder. Ingen mer fantasi än så…

  2. Evelina: Vi har några olika drömtydningsböcker men jag tror inte så mycket på det som står i dem.:-/

Tack för att du skriver en kommentar.

