Bajsigt värre.

Dagens utmanings inlägg ska handla om något äckligt jag brukar göra och det är ju lätt att berätta. Jag tar rätt på andras sk!t och då menar jag inte bara de små familjemedlemmarna som Pyret och Ataris utan ett arbetsmoment som jag har och det består av att jag städar toaletter.

Bild lånad HÄR

Okej, riktigt så här snuskigt är det inte riktigt där jag städar eftersom jag städar dem varje dag, väldigt noga för att undvika sådant här äckel. Men i alla fall, det är en ganska äcklig arbetsuppgift även om jag egentligen inte tänker så mycket på vad det är jag gör utan mest i vilken ordning jag ska städa de olika delarna.

Berätta gärna om något äckligt som du brukar göra i en kommentar.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Äckligaste sysslan som jag vet är att tömma utedasset… Hoj..

Tack för att du skriver en kommentar.

