Vad jag ser fram emot just nu.

I detta nu ser jag mest fram emot ett glas iskallt vatten. Nä men seriöst så ser jag fram emot att få börja boa ordentligt innan den nya familjemedlemmen är på plats. Och det är faktiskt en hel del som jag behöver göra de här 10 veckorna som är kvar, ge och ta någon vecka i och för sig.

* Beställa syskonvagnen.

* Beställa bröstpumpen.

* Köpa våningssängen, madrass och täcke m.m. på IKEA till Pyret.

* Packa BB-väska.

* Köpa blöjor.

* Köpa apoteksvaror till bebisen.

* Köpa hem bröstmjölksersättning.

* Skriva ut förlossningsbrevet efter mallen som finns här på bloggen.

* Städa och göra plats för spjälsängen i vårt sovrum.

*  Städa och flytta om alla av familjens garderober och plocka fram bebiskläderna.

* Baka och göra matlådor.

* Öva mer på andningen.

Och däremellan ska vi lyckas klämma in ett 2 årskalas för Pyret. Vanliga vardagsbestyr och ett flertal besök hos barnmorskan eftersom jag får gå på extra besök den här graviditeten. Så, ja det känns som att jag borde börja stressa nu kanske…

Bild lånad HÄR

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Ja nu har ni mycket framför er innan eran familj utökas ytterligare🙂 bebiskläderna är så små.🙂 men mysigt att få boa och passa på att mysa med pyret på 2 årsdagen🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

