Top 3 internetsajter jag besöker.

I dagens utmaningsinlägg ska jag berätta om tre internetsajter som jag besöker när jag sitter vid laptopen.

facebook

Ja, jag är totalt hooked på Facebook. Det är egentligen jättehemskt och jag önskar att jag inte var så fast i det träsket men det är något med alla diskussionsgrupper som jag är med i. Visst det finns ju andra sajter för just diskussionsforum men det känns inte som att jag orkar bli medlem på en massa andra ställen när Facebook faktiskt erbjuder det här. Dessutom är det intressant att se vad ens vänner har för sig. Så, sitter jag vid datorn har jag en flik med Facebook öppet även om jag kanske inte sitter klistrad där hela tiden, men jag hoppar emellan olika sajter.

wordpress

Ja, jag har ju min blogg via wordpress.com så det kanske inte är så konstigt att jag loggar in här för att skriva inlägg, kolla kommentarer och statistik. Typ dagligen…

untitled

Goodreads.com är en virituell läsdagbok som man kan logga in på via sitt Facebookkonto. Och eftersom jag läser ganska mycket så hänger jag ofta där. Ibland för att uppdatera de böcker jag läser eller så sitter jag och kollar efter nya och intressanta titlar som jag skulle vilja läsa.

(Klicka på bildarna för att komma till sajterna)

Vilka är dina favorit internet ställen?

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

