Min önskelista inför 2014.

Dagens utmaningsinlägg ska handla om vad jag önskar mig utav året 2014. Och jag har faktiskt ett par önskemål som skulle kunna göra detta år till ett helt fantastiskt år.

Det första på listan är naturligtvis att den nya familjemedlemmen ska födas frisk och utan komplikationer. Vilket i sig kanske inte är en så konstig önskan.

Jag önskar mig en rejäl mugg kaffe med mjölk efter att Knåddz kommit ut ur magen. Gud vad jag längtar efter den där kaffen!!

Bild lånad HÄR

Jag önskar även att maken får ett schysst kneg så att vi kan flytta till ett radhus eller i alla fall en fyra.

Jag hoppas att alla nära och kära får behålla sin hälsa detta år.

Jag hoppas att tredjedelen av Blossom Falls serien ska kunna bli publicerad under årets gång.

Och jag hoppas att jag kommer på ett snitsigt slut till ett annat manus som jag arbetar med.

Jag hoppas att vi får en bra sommar med mycket badväder.

Jag hoppas på ett regeringsskifte den 14 september.

Jag önskar att jag får råd att tatuera mig.

Och jag önskar mig en fin stressfri familjejul även i år.

Detta är bara några av mina önskningar inför 2014. Vad önskar du dig av året?

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Det var genuina önskningar och jag hoppas att de slår in!🙂 jag önskar mig vackert väder på bröllopsdagen och att många av gästerna kan och vill komma. Jag önskar att mitt syskonbarn kommer till världen frisk och kry utan komplikationer. Jag önskar många veckor i NLT i sommar och en resa upp till sommarvistet för kalvmärkning. Jag önskar en lång höst med fina dagar som passar för fiske. Jag önskar lite mer tur till min brors familj.

Tack för att du skriver en kommentar.

