Paketet från Jollyroom.se.

För ett par dagar sedan gjorde vi den stora beställningen. Japp, vi beställde vår syskonvagn, en elektrisk bröstpump samt tvättbara amningskupor.

Och idag var vi och hämtade ut paketet. Och jag måste erkänna att jag är tok-lycklig över vagnen.

Den tog i och för sig lite tid att montera ihop men den är riktigt snygg tycker i alla fall jag och både jag och maken tyckte den kändes bra att köra. Vi har dock bara kört runt från hallen till vardagsrummet men i alla fall. Det är ju dock ett tag kvar tills Knåddz kommer och fram till dess får denna vagn stå och se fin ut.

Pyret kommer att sitta fram och där bak har jag lagt vår gamla babylift som tillhörde den vagn vi köpte när Pyret skulle komma. Den passar som en smäck och jag sparade in en tusenlapp eller två bara där. Så Knåddz kommer att ha det mysigt där och man kan dessutom titta in genom ett litet fönster i suffletten. Det som är tråkigast är väl att vi inte längre kan ha barnen vända mot oss när vi är ute och kör men vissa saker har vi fått offra så att säga eftersom de flesta syskonvangar är konstruerade på det här sättet eller att de sitter i bredd (och en sådan vagn ville vi inte ha då den inte skulle gå in genom ytterdörren).

Vagnen kommer som sagt från Jollyroom.se och heter Akta Graco Stadium Duo Sport Luxe. Nu börjar det verkligen kännas på riktigt att det ska bli ytterligare en familjemedlem.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Så roligt!! En riktigt fin vagn🙂 härligt känsla att förbereda när familjen växer🙂 själv ska jag ratta en brio duette från tidigt 90-tal. Hoppas på någon runda i alla fall för Niilas har ju vägrat åka vagn sen i somras:/

Tack för att du skriver en kommentar.

