Facebook har fyllt 10 år.

Och med detta i åtanke så kan alla medlemar göra sina egna små filmer om sin egen historia på Facebook. Och visst det cirkulerar rykten om att Facebook filmen Lookback ska vara ett virus. Men för guds skull läs på lite innan du slänger ur dig en sådan kommentar.

Här är i alla fall min film.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152575369695299&l=2313832557359457499

(Alla som har länken kan se ditt filmklipp,
 även om de ej har ett facebook konto.)

Ja, jag lever ett aktivt liv online och främst på Facebook på gott och ont. Jag har faktiskt fått vänner genom mitt internet-liv som jag är stolt över att kunna kalla nära kompisar. Så varför skulle jag inte vilja dela mina finaste ögonblick i en Lookback film?

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

