Årets fyndiga bokrea.

Det har blivit några böcker på årets bokrea. De flesta till Pyret faktiskt eftersom han älskar böcker och det är alltid bra med godnattsagor. Så de titlar som vi införskaffat till Pyret är två Ingrid böcker samt två tycka på knappar så låter det böcker.

BOKREA14

Maken fick en Stephen King bok som han inte hade och själv så har jag skaffat mig en Rädda världen bok – aka ta hand om miljön faktabok samt att jag skaffat en fyll-i-dina-egna recept bok eftersom den jag har haft håller på att falla isär då jag haft den sedan jag gick på gymnasiet och nu tänkte jag då att jag skulle skriva in recepten i denna nya fina bok istället.

Detta är våra inköp från tvåtusenfjortons bokrea, vilka har du gjort?

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

