32 levnads år avklarade.

Idag är det inte bara Påskafton utan även min födelsedag. Jajjemensan idag blir jag hela 33 år gammal. Detta har vi firat med att svärfar kom över på middag. Jag har fått massor av gratulationer på min Facebooklogg och både sms och telefonsamtal vilket jag är mycket tacksam över. I övrigt har denna lördag bjudit på ett soligt väder, barn gos med ett febrigt Pyret och matsmaskande Knåddz. Det har helt enkelt varit en bra dag.

Namnlös

overandout

Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. MarveW: Tack!

  2. Härligt att vara med familjen. 🙂 grattis igen och hoppas hela din vecka är bra också 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

