Pyrets säng har blivit pimpad.

Vi skaffade ju en ny säng till Pyret i februari. Nu när jag är föräldraledig har jag passat på att pimpa sängen lite eftersom det är något jag gått och tänkt att jag skulle göra i någon månad så där. Nu har jag dock lyckats få tid till att genomföra projektet eftersom jag hade fått upp ångat i och med att jag rensade bort en massa leksaker från rummet.

Det jag gjort med sängen är att jag tagit inslagspapper med Barbapapa mönster och som jag sedan måttat och tejpat fast på sängens överkant.

Pyretsbarbasäng

Det är ju inte någon extrem eller svår sak att genomföra precis. En rulle presentpapper räckte längdmässigt och sedan delade jag den på hälften. Tejpade fast papperet, så att man kan byta ut det om man vill. Pyret blev jätteglad över sängens minimakeover och står ofta och pratar å pekar på sängen och ropar glatt Barbapapa.

Barbasängpyjamas

Och naturligtvis så måste man ju ha en Barbapapa pyjamas när man har en så fin säng. Japh, hjärntvättandet fortsätter och jag är så nöjd.

overandout

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

