Noras val av Becca Fitzpatrick.

Nu har jag plöjt igenom den tredje delen i Becca Fitzpatricks serie om kärleksparet Nora och Patch. Och detta är i mitt tycke en besvikelse, tyvärr! Det börjar redan i den hafsigt skrivna prologen och det är inte förens någonstans i mitten som historien hittar tillbaka till sin grund och börjar följa det skrivspråk som de tidigare delarna.

Men visst finns det bra fördelar med boken också som det faktum att den något svarta och sarkastiska humorn kittlar mitt läs sug att fortsätta. Sedan gillar jag att bokomslagen följer samma tema.

Noras val (inbunden)

bild lånad från Bokus.com

Om man inte läst denna serie så bör man göra det. Den här boken får av mig 4 av 5 stjärnor.

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

