Edin Daznic.

Hittade den här konstnären via en grupp som jag är med i på Facebook. Och jag tycker att det är något stilrent och vackert med dessa porträtt. Därför kontaktade jag konstnären Edin Daznic som är en 31 årig kille från Göteborg och jag frågade om det var okej att jag bloggade om hans underbara konst. Vilket det är. Och jag tycker att du bör besöka hans hemsida StudioEdin och hans Officiella facebook om du som jag tycker om det du ser.

KollageEdinDzanic

Det är något tilltalande med färgerna som jag gillar men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men jag gillar det skarpt.

huvuden edin dzanic

Jag menar hur coolt är inte det här? Detta är konst som passar i ens hem lika bra som det passar i det offentliga rummet för allmänbeskådan. Jag är i alla fall helt betagen av detta.

edindaznic

overandout

 

 

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

