När man har beslutsångest.

I afton så tänkte jag att det var ett tag sedan jag målade mina naglar. Så sagt och gjort, tog jag fram min lilla (överfulla) väska med nagellack. Men eftersom jag har en del blev det ju minst sagt lite svårt att besluta sig för vilket lack som skulle få pryda mina naglar denna gång.

naglar.jpg

Så efter att ha rådfrågat maken som tyckte att jag kunde väl ta allihop, var det just det jag gjorde. Resultatet blev minst sagt färgstarkt men jag har inget emot färg och dessutom tyckte jag att det var lite skojigt faktiskt. Men jag har kommit på att det fattas minst två lack för att jag ska ha så att alla naglar blir olika. Tur att det finns billiga och bra lack på Willys för tio spänn. (förövrigt så är det de lite större flaskorna som är därifrån)

Tånaglarna blev kanske inte de bästa men det sk!ter jag i. Nu ska jag fortsätta njuta på balkongen som jag gjort större delen av veckan eftersom jag flyttat ut min bärbara dator dit och sitter och myser med levande ljus om kvällarna.

Vad pysslar du med en lördagskväll som denna?

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

