Wreck it Ralph.

Nu har jag äntligen fått tid till att kolla på Wreck it Ralph eller som den heter på svenska Röjar Ralph. Jag såg den på engelska och jag gillade den skarpt. Jag tror att det beror på nördfaktorn som denna film bjussar så friskt med. Hursomhelst så gillar Pyret också filmen och det är ett stort plus. Förhoppningsvis kanske vi kan få se denna film ett par 100 gånger istället för Cars och Cars 2.

Wreck it Ralph funkar fint som en familjefilm som alla kan finna något underhållande med och det är alltid ett stort plus.

Disney klassiker 51: Röjar Ralf (DVD)

Bild lånad från CDON.COM

Det är en gullig historia som både är rolig, nördig och ledsam på sina ställen och fylld med action. Det intressanta är att det finns två storylines som man följer och jag är osäker på om jag har sett det tidigare i en barnfilm.

overandout

 

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

