Ett mystiskt paket.

Igår låg det en postavi i vårt postfack men eftersom det var sent på kvällen när jag väl pallrade mig dit så var det inte aktuellt att gå och hämta ut paketet. Så idag efter en hel del småbarnförälders bestyr packade jag de två barnen i vagnen och gav mig av mot centrum med min postavi för att ta reda på vad det var för mystiskt paket som någon skickat till mig. Jag har inte beställt något nämligen och det förra paketet jag hämtade för ett par dagar sedan visste jag om att jag skulle få, det var nämligen en av storasystrarna som skickade kläder till barnen vilket vi tacksamt tar emot. Hursomhelst så var ju detta ett helt annat paket som jag inte räknat med att få.

Och jag kan bara säga hur djupt tacksam och framför allt överraskad jag blev när jag öppnade paketet som kom. För i detta låg nämligen helt fantastiska och underbara presenter, som bestod av en skyddsängel till var och en av våra familjemedlemmar, en praktisk burk för servetter att ha på skötbordet och presentkort på både H&M å Guldfynd.

gava.jpg

Dessa fina gåvor kommer från ett härligt gäng nyblivna mammor som bor utspridda runt om i vårt avlånga land och som jag är vän med på Facebook. Jag är så djupt rörd över detta och tacksam att de inte kan ana. Allt jag vill göra är att ge var och en av dessa underbara människor varsin kram! Tack för att ni finns!

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

